Myslíte si, že už se v prostředí nástroje MS Teams vyznáte jako ryba ve vodě? Stejně je na tom i řada žáků. Ti toho mohou v online hodinách někdy i zneužívat.
Když jim správně nastavíte omezení na schůzce, začnou dělat pro změnu něco jiného, například obtěžovat spolužáky přes chat. I tomu lze samozřejmě zabránit a jak jinak, než vhodně nastavenou zásadou. Podíváme se, jak na to:
1. Stačí přejít do centra pro správu MS Teams a v položce "Zásady zasílání zpráv" přidat přes stejnojmenné tlačítko novou zásadu. V ní nastavíte již zmiňovaný zákaz chatu, ale i další omezení.
2. Následně v části "Uživatelé" vyhledáte problémového žáka a na záložce "Zásady" kliknete na "Upravit" a změníte mu položku "Zásady zasílání zpráv" na vámi vytvořenou.
3. Během několika desítek minut by zásada měla být aktivní a student by neměl mít možnost chatovat.