Tip: Jak napsat nebo připnout důležitou zprávu?

MS Teams se pro mnoho z nás stane nedílnou součástí našich životů i po skončení vládních nařízení. Máme pro vás tip, jak v něm zvýraznit důležitou zprávu. 

Známe to všichni - některé zprávy jsou méně důležité, některé více. A zejména v těch týmech, kde se spíš karta "Příspěvky" stává chatem, je obtížné zdůraznit nějakou zprávu. Nástroje na to sice v MS Teams jsou - například ve formě oznámení. Stačí při psaní příspěvku vybrat první ikonku vlevo - "Formátovat", klepnout na položku "Nová konverzace" a vybrat "Oznámení". Zprávu pak můžete poslat do jednoho kanálu nebo přes tlačítko "Publikovat ve více kanálech" do většího počtu najednou.

Následně se formátování zprávy změní. Máte možnost vložit velký nadpis a podnadpis a dokonce i pozadí nadpisu. Ostatně porovnejte sami. Je asi zřejmé, co studenti spíše nepřehlédnou.

 

Ale: v Teamsech je ještě jedna možnost, jak mít nějaký příspěvek na očích, protože i výše zveřejněné oznámení může brzy zmizet v propadlišti dějin, pokud je třída z pohledu konverzace hodně aktivní. Touto možností je připnutí příspěvku. Stačí klepnout po vybrání zprávy na "tři tečky" a vybrat položku "Připnout"

Zpráva je poté vidět jako připnutá všem v informacích o kanálu, které si (pokud je nemáte zapnuté nastálo) můžete zobrazit klepnutím na ikonu i v pravém horním rohu aplikace.

Vzdělávací podklady tématu ke stažení