Online bezpečnost
Mediální gramotnost
Počítačová gramotnost
Technologie ve vzdělávání
Zatímco poznat reklamu v ostatních médiích je relativně snadné, na internetu to tak jednoduché nebývá. Regulace reklam ve standardních médiích je přísnější a je snazší kontrolovat jejich množství. Virtuální džungle je mnohem nepřehlednější.
Placená, ale i neplacená propagace výrobku, služby, značky nebo myšlenky s cílem ovlivnit lidi a přimět je ke konkrétnímu jednání (koupi produktu, stažení e-booku, návštěvě webu, volbě politika, ale třeba i používání bezpečnostních pásů v autech). Většinou se šíří přes masová a sociální média. S reklamou se ale běžně setkáme i venku – v podobě billboardu, letáčku ve schránce nebo plakátu na nástěnce v čekárně u doktora.
Používá tři ověřené přesvědčovací (persvazivní) techniky: