Zpět na webový portál

Tip: Jak žákům vypnout v online hodině chat (14/18)

Myslíte si, že už se v prostředí nástroje MS Teams vyznáte jako ryba ve vodě? Stejně je na tom i řada žáků. Ti toho mohou v online hodinách někdy i zneužívat. 

Když jim správně nastavíte omezení na schůzce, začnou dělat pro změnu něco jiného, například obtěžovat spolužáky přes chat. I tomu lze samozřejmě zabránit a jak jinak, než vhodně nastavenou zásadou. Podíváme se, jak na to:

1. Stačí přejít do centra pro správu MS Teams a v položce "Zásady zasílání zpráv" přidat přes stejnojmenné tlačítko novou zásadu. V ní nastavíte již zmiňovaný zákaz chatu, ale i další omezení.

 

 

2. Následně v části "Uživatelé" vyhledáte problémového žáka a na záložce "Zásady" kliknete na "Upravit" a změníte mu položku "Zásady zasílání zpráv" na vámi vytvořenou. 

 

3. Během několika desítek minut by zásada měla být aktivní a student by neměl mít možnost chatovat. 

 

 

Podklady ke stažení